Saako ihmetellä? Ihmettelen silti…


Kun meidän takapihan pläntti on 30 x 15 metriä ja pihaa käyttää ainoastaan me + sivunaapuri, niin miten sivunaapurilla on pokkaa vetää röökiään juuri siinä kulmassa, jossa meidän vankkurit on? Eikö itsekin äitinä tule mieleen, että polttais toisella nurkalla, joka on vielä häntä lähempänä? Ei pysty käsittämään, että pitääkö tuollaisestakin asiasta mennä erikseen huomauttamaan.

Tai kun mun lapset heräävät vaunuistaan ulkona ja naapuri sattuu olemaan parvekkeella ja minä reagoin hitaammin itkuhälyttimeen, kun olen sisällä, niin pitääkö sitä stna mennä kurkkimaan MUN vaunuihin MUN vauvoja rööki kädessä? Lisäksi mä ihmettelen myös sitä, että kyytsäköhän naapuri oikeasti pyörällä 2,5-vuotiasta lasta 70-luvun istuimella, joka on mallia rautaputkia huonosti yhteen hitsattuna. Ei passaa tuomita näkemättä ja niin paljon ei kiinnosta, että kysyisin. Ehkä hän kuljettaa sillä kauppakasseja. Toisaalta, myös autossa on turvaistuin, jollainen mulla oli todistetusti 80-luvulla (olen nähnyt kuvia). Paremmin se istuin nykypvän turvastandardit täyttää kuin kyseinen auto… Kunhan ihmettelen mutta asia ei mulle kuulu, joten ihmettelen keskenäni.

Meitä on niin erilaisia ihmisiä, että puhumalla asioista näistä toisen tontille tulemisista yms. selvitään. Naapuriin siis.

On muuten upea puutarha hänellä! Kun on ammattilainen, niin osaa. Ihania kasveja joka lähtöön. 🙂

Kategoria(t): Uncategorized
2 comments on “Saako ihmetellä? Ihmettelen silti…
  1. Leena sanoo:

    Voi kamala. Kuulostaa aikamoiselta ”redneckiltä”! Tämäkö naapuri sitten muutti niiden mukavien ex-naapurien kämppään?

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Tuplaäidin tervehdys!
Voiko yhteen elämään mahtua enempää tuplia: tuplatutkinnot tuplasti kesken, tuplataaperotytöt, tuplayrittäjyys, tuplaelämä ja tuplaniskavamma? Päärooleissa meidän perhe ja mun elämä, johon kuuluu vuonna 2011 syntyneet tuplatyttäret ja aviomies. Tervetuloa lukemaan ja kommentoimaan! - Päivi

Anna sähköpostiosoitteesi tilataksesi tämän blogin ja vastaanottaaksesi ilmoituksia uusista artikkeleista tässä blogissa sähköpostin välityksellä.

Liity 11 muun seuraajan joukkoon

